دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

حضور و غیاب کارابان KTA-3450

نحوه شناسایی : اثر انگشت، کارت، کلمه عبور
ظرفیت اثر انگشت : 3000 اثر انگشت
نمایشگر : رنگی، TFT

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-3450

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450 با طراحی جمع و جور و قابلیت هایی که در اختیار شما قرار می دهد، یکی از مناسب ترین دستگاه های کنترل تردد برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی به شمار می آید.

این دستگاه حضور و غیاب دارای صفحه نمایش، صفحه کلید، دکمه مخصوص هشدار و حسگر اثر انگشت است و قادر به شناسایی پرسنل و ثبت تردد آن ها از طریق تشخیص اثر انگشت، کارت و کلمه عبور می باشد.

 

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KTA-3450

 

اگر از مشکلاتی مانند تاخیر در ثبت تردد کارمندانتان توسط دستگاه حضور و غیاب خسته شده اید و قصد خرید یک دستگاه با کیفیت و با دوام را دارید، برای آشنایی با مشخصات دستگاه حضور غیاب کارابان KTA-3450 ادامه متن را از دست ندهید!

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-3450

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450 ظرفیت ذخیره 3000 اثر انگشت، 5000 کارت، 30 هزار کاربر و 100 هزار تردد را دارد و برای استفاده در شرکت ها و ادارات دارای پرسنل زیاد کاملا مناسب می باشد.

حسگر اثر انگشت به کار رفته در این دستگاه از نوع نوری و ضد خش است و در کمتر از 2 ثانیه عمل شناسایی و در کمتر از یک ثانیه عمل تأیید را انجام می دهد. این مشخصات باعث ثبت ورود و خروج کارمندان به شکلی دقیق و سریع می شود و دیگر با مشکلاتی مانند معطل ماندن پرسنل برای ثبت ساعت تردد و اتلاف ساعات کاری آنها مواجه نخواهید شد. این ویژگی باعث می شود تا از بالاترین راندمان کاری کارمندان خود بهره مند شوید.

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-3450

 

علاوه بر اثر انگشت، حضور و غیاب اثر انگشتی کارابان KTA-3450 توانایی تشخیص کارت های مغناطیسی را نیز دارد. برای این منظور باید از کارت های RFID استفاده کنید که برای شناسایی نیازی به تماس مستقیم با دستگاه ندارند و تنها با نزدیک کردن آنها به جایگاه مخصوص کارت شناسایی می شوند.

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه حضور غیاب کارابان KTA-3450 امکان اتصال آن به سیستم های کنترل ورود و خروج مانند درب ها و قفل های برقی است. با استفاده از این ویژگی، پس از هر بار تشخیص موفقیت آمیز فرد، درب یا گیت الکترونیکی به صورت هوشمند باز شده و اجازه ورود یا خروج به شخص داده می شود.

 

 

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KTA-3450

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450

صفحه نمایش رنگی و منوی کاملا فارسی از دیگر مشخصات دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450 هستند که کار با دستگاه را هم برای مدیران و هم برای کارمندان بسیار آسان می کنند. ضمن اینکه این دستگاه به سخنگوی فارسی نیز مجهز است و امکان اعلام پیغام های آن به صورت صوتی وجود دارد. باید به این نکته اشاره کنیم که از طریق صفحه نمایش دستگاه کنترل تردد کارابان KTA-3450 می توان پیام های شخصی برای هر کارمند به صورت مجزا و پیام های عمومی برای تمام کارمندان را به نمایش درآورد.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450

 

برای دسترسی به اطلاعات ثبت شده در کنترل تردد کارابان KTA-3450 جهت گزارش گیری یا محاسبه حقوق کارمندان، می توانید از پورت USB و LAN موجود بر روی بدنه دستگاه بهره ببرید. از طریق پورت USB قادر هستید تا هم فلش مموری خود را به دستگاه متصل کنید و اطلاعات را به آن انتقال دهید و هم از طریق کابل آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل نمایید.

 

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450

پورت LAN تعبیه شده برای دستگاه کنترل تردد کارکنان کارابان مدل KTA-3450 این قابلیت را ایجاد می کند تا این دستگاه را از طریق پروتکل TCP/IP به شبکه متصل نمایید. در این حالت امکان ارتباط لحظه ای با دستگاه و مشاهده برخط ترددها برای شما فراهم می شود.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی کارابان KTA-3450 به ورودی مخصوص اتصال ریدرهای ثانویه نیز مجهز است و به عنوان مثال می توان کارت خوان یا ریدر اثر انگشت خارجی را به آن متصل نمود.

برای دریافت قیمت دستگاه حضور غیابو نحوه خرید دستگاه کنترل تردد KTA-3450 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان Karaban KTA-3450





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی